POLÍTICA DE CANCEL·LACIÓ I DEVOLUCIÓ
La petició de cancel·lació ha de ser comunicada per escrit.
- Devolució del 100% fins a 30 dies abans de l'inici del curs, menys 150 euros de gastos de gestió.
- Devolució del 50% fins a 7 dies abans de l'inici del període contractat.
Fora dels terminis establits no hi ha devolució.
Les peticions de canvi/ajornament de matrícula es realitzen per escrit abans del període contractat i comporten 60 euros de gastos de gestió.
Les matrícules són personals i intransferibles.
Els estudiants la matrícula dels quals va vinculada a la sol·licitud d'un visat estan subjectes a les normes que han firmat dins de les Condicions Generals de Sol·licitud de Visat.
INFORMACIÓ SOBRE DRET DE DESISTIMENT
D'acord amb la legislació vigent (Llei General de defensa dels Consumidors i Usuaris i *LSSI), la persona interessada té dret a desistir del contracte en un termini de 14 dies naturals sense necessitat de cap justificació. El termini es compta des del dia de la celebració del contracte. Per a exercir este dret, s'haurà de notificar la decisió per correu electrònic com més prompte millor a